Kylina\/ie

我的Poipiku: 2171229
是个网站,lofter有教程
我的Patreon就是我的名字,但要把\/换成v

I shouldn't delete the video of Sam is singing, it would be so much fun! Maybe next time then.

我不应该删除Sam正在唱歌的视频,那个真的很逗! 也许下次吧。

(Clint and Hela are still married (they have three kids now, don’t know how they manage to do that), but Clint still living in Nat's house, don't know why he doesn't move out, Nat just delivered a baby she also changed her last name, but I couldn't find the father...She is also single, I checked)

(克林特和赫拉还没离婚(他们现在有三个孩子,不知道他们如何做到),但是克林特仍然住在娜塔莎的房子里,不知道他为什么不搬家,娜塔莎刚生了宝宝,并且改了姓,但我找不到孩子的父亲...她居然还是单身,我特别查了一下)

(Nikia [T'challa's wife] is also here, see if you can spot her in the pic)

(Nikia [T'challa的妻子]也在这里,看看是否可以在图片中发现她)

(Sam is married to some NPC that I don't know.)

(Sam嫁给了一个我不认识的NPC。)

(Loki and Thor married and divorced and each of them married to someone else)

(Loki和Thor结婚并离婚,并且每个人都成立了别的家庭,也许是好事)

(Valkyrie, Okoye, and Carol are still single)

(Valkyrie,Okoye和Carol仍然单身)

评论
热度(11)